4 Nisan 2011 Pazartesi

Aferin Bana

Tam, bir blogum  oldu artık yazar,çizer geriye yaşanmışlıklardan bir iz bırakırım diyordum ki bir gün 'bu siteye erişim mahkeme kararıyla engellenmiştir' yazısıyla karşı karşıya kaldım. Hevesim kırıldı yazmak için ama en çok keyifle takip ettiğim bloglar için üzüldüm, ne keyif alıyordum birilerinin hayatlarından kendi cümleleriyle haberdar oldukça.
Bu hüzünle epey zaman geçtikten sonra arkadaşlarımın 'dns ayarlarını değiştir' söylemlerine kulak verdim ancak ben youtube un kapalı olduğu zamanlarda bile ktunnel den girmeyi göze alıp yine de dns ayarlarımı değiştirmemiştim. Nedendir bilmem çok karmaşık ve çözümlenemezmiş gibi gelirdi bu işlem bana ve gereksiz bir üşengeçlik duyardım ama bu kez şeytanın bacağını biraz ertelemeyle de olsa kırdım ve da da da daam yeniden buradayım (:
bir şeyleri başarıyor olduğum hissini yaşamaya çok ihtiyacım var iyi geldi bu.
Ben bugün dns ayarlarımı değiştirip yeniden bloguma erişebildim, ben bugün bunu başardım.
Aferin bana.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder