7 Nisan 2011 Perşembe

Sülücan

Türkiye'nin Avrupa'ya açılan kapısı(: İpsala' da yaklaşık beş aydır görev yapıyorum. Gün geçmiyor yeni bir şey daha öğreniyorum burada. Buyurun siz de Trakya'nın güzel ağzıyla tanışın, sülücanlarla tanışın.
Geçenlerde tesadüfen bir öğrencimin yazdığı fablı okudum ve orada tanıştım sülücanlarla sonra başka bir öğrencimin de solucanı bu şekilde telaffuz ettiğini duydum, sonra bir başkasının daha derken bir başkasının daha..
Trakyanın neşeli insanı konuşmasına bile yansıtmış neşesini(: Şarkılarında ki gibi konuşuyor konuştukları gibi şarkı söylüyorlar bu pür neşe insanlar, kendinizi o ritme kaptırmamanız imkansız.
İşte beni kırıp geçiren sülücanın hikayesi.
Not: Noktalama ve yazımda orjinal metne sadık kalınmıştır (:


HyVanlaR
tovuk sülücanı Yemeye kalıkmış sonRa 
sülücan Barmsı sonRa tovuk sülücandanı ösüR dilemisi 
sülücan do onu Avı etmisi 
tovun kümesine tilikiki giRmişi Sonro tovuk Barımısı imtatı diye
 sonRato sülücan yerin Alıdından kalıkmısı ARkadaşarını doplamısı tilikiyi oRdan komusları 
sonRa tovuk sülücanA teşeküRü etmisi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder